News

Konference: AI, Computationelle modeller og digitale kompetencer i samfundsvidenskab

Gik du glip af konference om AI, Computationelle modeller og digitale kompetencer i samfundsvidenskab? Du kan nå det endnu. Se oplæg og videoer fra konferencen hos It-vest.

Last modified: 15.03.2021

Onsdag 10. marts 2021 inviterede It-vest til en konference om AI, computationelle modeller og digitale kompetencer i samfundsvidenskabelige universitetsuddannelser.

På konferencen blev der givet oplæg om nyudvikling af både fag, semestre og hele uddannelser inden for samfundsvidenskab, hvor datavidenskab, kunstig intelligens og computationelle modeller inddrages for at berige de enkelte fagområder.

Gik du glip af konferencen, kan du nå det alligevel, da videoer og præsentationer deles på konferencens hjemmeside:

Konference om digitalisering og digitale kompetencer i samfundsvidenskabelige universitetsuddannelser